Inbound marketing taler til forbrugerne. Det lader forbrugerne styre showet og leverer det, de efterspørger. Det er blogindlæg, artikler, videoer, webinarer. Det er kvalificeret hjælp til (for)brugerne, så de bliver oplyst om det emne, de søger på. Modsætningen til inbound marketing er trælse salgstyper og markedføring der koster mere, end det kaster af sig.
Nyhedsbreve
Det er efterhånden svært at finde en kundebaseret virksomhed uden et nyhedsbrev. Kvaliteten kan til gengæld variere, og hvis et nyhedsbrev skal virke, skal det både se lækkert ud og have indhold, der fanger dets læsere.
Data
Google Analytics giver dig værdifuld viden om brugere, kilder og omsætning og kan ligeledes kædes sammen med værktøjer som fx Google Search Console og Google AdWords. Data er dine byggesten.
Strategi
Da vi ikke får noget ud af at famle i blinde, lægger vi en strategi, inden vi laver online marketing for din virksomhed. Kun på den måde kan vi rådgive dig og eksekvere en markedsføringsplan på flere platforme.
Google Ads
Annoncering ved hjælp af Google Ads gør dig synlig i toppen af Googles søgeresultatsider. Det er en meget effektivt, hvis de er udført med afsæt i en god strategi. Med Ads betaler du kun, når der klikkes på dine annoncer.
Content
Indhold er det, der skal lede folk ind på dit site. Content er din virksomheds hjerte, og godt content er dit bedste salgsargument. Hvis du vil gøre det bedst, så skal du gå all in - og gå inbound marketing.
Grafik
Vi designer bannere, visuelle identiteter og fede websites. Og så laver vi animationer, der sørger for, at du skiller dig ud fra flokken. Den rigtige grafik er en nødvendighed, hvis kommunikationen skal stå skarpt.
Sociale medier
Facebook, Instagram, YouTube... De sociale medier er mange, og de skal bruges forskelligt. Med skarpe annoncer kan du ramme lige præcis den målgruppe, du gerne vil med det budskab, der fanger dem bedst.
SEO
Vi kan gøre dig synlig for og på søgemaskiner. SEO skal forbedre den måde Google læser din hjemmeside og vurderer dens relevans. Ved at søgemaskineoptimere kommer dit site højere op i Google-søgningerne - og det er målet!


Du er dit content
Du er, hvad du skriver. Hvis du skriver gode og brugbare tekster - og her taler vi til alle platforme og formål - kan din salgsskingre stemme slappe lidt mere af. Godt content er nemlig en stor del af det arbejde, du skal vægte, hvis du gerne vil have kunder i din biks.

E-mail marketing
Nyhedsbreve med skarpe budskaber udsendt til den rette målgruppe øger ikke blot dit salg, men styrker også dit brand. E-mail marketing dækker dog over langt mere end nyhedsbreve og er også en måde, hvorpå du kan pleje og fastholde eksisterende kunder - og skaffe nye slagsklare leads.