Previous

Her ligger turisternes penge i fremtiden

Her ligger turisternes penge i fremtiden

Er jeres forretning baseret på, at jeres kunder ringer og booker deres ophold? Så er det på tide at se på jeres booking-system, for feriegæster er i fuld gang med at ændre adfærd.

Next

E-handelen vokser og én branche tager førertrøjen

E-handelen vokser og én branche tager førertrøjen

Transaktioner på mange tusinde kroner og en enorm omsætning er hverdagskost i rejsebranchen. Kunderne drømmer om den næste ferie, finder den og gennemfører deres køb – alt sammen online. 

29 September, 2017

Vinder af Dynamicweb B2C solution of the year

Med 51 % af stemmerne blev LYSPUNKTs webshop kåret som årets vinder i Dynamicweb B2C Solution of the year, og vi er super stolte!

Dynamicweb-løsningen sikrer, at kunderne oplever LYSPUNKTs fysiske butikker og online shop som samme forretning, og at de møder det samme høje service-niveau on- og offline. Derfor tager tager løsningen også højde for, at der er forskel på, hvilke produkter og services, der tilbydes i de enkelte forretninger - inkl. sortiment samt muligheder for levering og montering. Kunden kan også angive, i hvilken forretning han/hun vil hente sin vare. 

Hver fysisk forretning har et in-store device, hvor kunder kan købe varer online. Løsningen sikrer, at disse varer trackes, så kommisionen tilskrives den rette forretning. 

Vi har med andre ord lagt os i selen for at skabe en løsning, hvor der er tænkt hele vejen rundt. 

Og når så kunden også er glad, bliver det ikke meget bedre. Christian Munk Vesterdal, Online chef ved LYSPUNKT udtaler: 

“Dynamicweb-løsningen er nem at håndtere: Den reducerer ressourceforbruget ved at sikre en opdateret shop, og så er den en vigtig salgskanal, det er nemt at køre kampagner på tværs af vores platforme - både håndholdte devices, desktop, fysiske butikker og print. De fysiske butikker spiller helt problemfrit sammen med den online forretning, så vi oplever, at vi er kommet godt i mål med denne omnichannel løsning”.