Skip to the content

Kundecenter

Med vores kundecenter (https://inetdesign.zendesk.com) kan du oprette og følge din organisations supportsager.

Det vil sige, at du får adgang til alle sager, der er oprettet hos inetdesign via jeres domæne.


Sådan får du adgang

Du mødes af ovenstående loginskærm, som giver en række muligheder.

Du er automatisk oprettet som bruger med din mailadresse, hvis du tidligere har indrapporteret en supportsag ved at skrive til support@inetdesign.dk. I så fald skal du anmode om at få en adgangskode eller at få en ny, hvis du har glemt den.

Du kan også oprette dig som bruger. Det tager ganske kort tid.

Har du spørgsmål til dit kundecenter, så kontakt os på +45 86 12 22 40 eller support@inetdesign.dk.


Driftsvagt (vælg type)

Kundecentret kan bruges både inden og uden for åbningstid.

Hvis du vil oprette en sag til driftsvagten uden for åbningstid, så skal det foregå gennem kundecentret.

Ved brug uden for åbningstid skal du derfor sørge for at vælge type - altså om du ønsker at aktivere driftvagten, eller om der er tale om en normal supportsag til håndtering inden for åbningstid. Det sker via en dropdown i formularen, hvormed du opretter en sag:

Vær opmærksom på betingelser og vilkår for brug af vores driftsvagt (1.500 kr. per sag plus medgået tid).

Start på https://inetdesign.zendesk.com. God fornøjelse.

Kontakt os

inetdesign er et digitalt bureau, der leverer brugervenlige, digitale løsninger til både B2B og B2C. Vi er forretningsorienterede og fokuserer på at skabe vækst i din forretning.